GalaksiBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu güncellendi.
Api anlaşmasını neresi ile yaptınız sakıncası yok ise benimle paylaşabilirmisiniz, Benimde ihtiyacım var şuan kullandığım çoğu panel çalışmıyor.