toa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yaptım oldu ancak bu seferde kalitesi ciddişekilde düştü
Çalışma vektör ise,
ölçüler birebir uyumlu ise
export ayarları da max. düzeyde ise görüntünün bozulmaması gerekir.
Bu bahsettiğim etkenleri tekrar inceler misiniz?