Gel, Seç, Al
güzel bence....
Evvet🙂
Gayet güzel ve E Ticaret için gayet hoş ve uygun duruyor.
Beğendim
Bir zamanlar dutluk😃
Fiziki mağaza için daha uygun olurdu. Aynı şablondan yola çıkarak tiklasecal daha mantıklı görünüyor
Oda güzel ama 2 harf uzun