Papara kart siparişi vermiştim. Bugün kurye aradı nerede olduğum teslim edeceğini sordu. Ben normalde tekirdağda yaşıyorum okul gereği şuan istanbulda aile evindeyim. Durumu izah ettim karşı komşuma bırakın dedim. Arkadaş insanlıktan nasibini almamış henüz, bi atarla kimlik bilgilerim olmadan nasıl teslim edicekmişte bilmemneymişte bi ses yükseltti falan sabah sabah daha uyanamamışım zaten haddini bil nasıl üslup dedim. Sustu tamam haftaya alırsın dedi ve telefonu suratıma kapattı. Şimdi ben bu fazla saygılı arkadaşı şikayet etmek istiyorum ama telefon numaralarından şikayet hattı diye bişey bulamadım. Sitedeki iletişim şikayet formunu doldurdum. Yetmedi. Mail adresi falan göremedim sitelerinde bilen varmı güzel bi mail döşemek istiyorum gerekli yerlere

Edit : Konu ismi yanlış ve devrik oldu kusura bakmayın