Düşünce güzel ama suistimale açık.
Ben böyle şeylerin doğruluğuna önem veriyorum genelde.
Bu sebeple doğru insana gidip gitmediğini kestirmek de önemli bir kademe.
Detaylı inceliyoruz hocam. Temennimiz ihtiyacı olan kişilerin yükünü hafifletmek.
Allah hayrınızı kabul etsin... Hocam böyle değilde, bulunduğunuz yerin maddi durumu düşük semtlerine uğrayıp yardımınızı yapmanız daha isabetli olacaktır düşüncesindeyim. İyi forumlar.
Amin sağolun hocam. Yapılan yapılmış ve yapılmakta olanın dışında da yapmak gerek.