Mert50356 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gördüğüm kadarıyla damacanaları yok herhalde 19 litrelik pet bidonları var. Siz bunu mu kullanıyorsunuz?
Ben 5 lt olanlardan alıyorum hocam öbürlerini cok bulamadım, Burada bazı marketler de 5 lt satıyolar o yüzden ondan alıyorum