Arıtma cihazı almanızı tavsiye ederim. Bıktım sucuların yarım saate geliyoruz deyip 4-5 saatte gelmelerinden. Şimdi çok rahatım valla. Çayımızı yemeğimizide arıtma suyu ile yapıyoruz.