Konu
Teşekkür R10 :)
27-04-2020, 04:02:24
#1
denizbabasi
Merhaba, gece yarısı bir an ne var ne yok diye girdiğim r10'da karşıma çıkan kutlama mesajıyla mutlu oldum.. Ne kadar bu otomatik olan bir şey olsa da böyle bir şeyi yapan r10'da teşekkürler