Konu
İçimizde aşık olan var mı?
27-04-2020, 03:09:25
#20
tdc
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Olmayan varmı diye sormak daha iyi.
Benım 7 sene oldu halen seviyorum
Sanırım bir 7 sene daha geçecek.