Sevgili dostlar ve hocalarım öncelikle mübarek ramazan aymız hayırlara vesile olsun,
Gelelim konuya malum covid-19 sebebiyle işsiz kalan turizmcilerden biriyim bu bos zamanlarımda bır sıte acmak kendımce vakıt gecırmek bır hobı olarak dusunebılecegım bır sey yapmak ıstıyorum elımde suanda 4 domaın var ama site kurmanın s'sini bilmiyorum desem yalan olmaz ne yapmam gerektıgını ve yapacaklarımı nereden ve nasıl ogrenebılırım aranızda tabıkı bu ısı para ıle yapan dostlarımız vardır ama malesef para verebılecek durumda degılım devletımız sagolsun 1000 tl ıssızlık sıgortası aldıgım ıcın ne destek kredısınden nede 1000 tl lık yardımdan faydalandır dı velhasıl kelam cocuk yasta degılım 30 yasında evlı bır adamım ufak bır zevk gıbı degıl ınanın kendım bırseyler yapmak ıstıyorum.Bilgi birikimini mezara goturmek ıstemeyen su kardesınıze elını uzatacak ustalar hocalar arıyorum umarım acıklayıcı olmustur bugun bana yarın sana mantıgıyla hareket eden bır ınsanım zor gunumde yanında olanın zor gununde yanında olurum..Saygılar