Çok fazla potansiyeli olan ve sektöründeki açık ara tekel olan bir girişimi yabancılara satmanın kime ne faydası var? Zaten gün geçtikçe ülkemiz arap egemenliği altına girmeye devam ediyor.
belkide ondan dolayı satmıştır. Neticede üretmeden yiyen tek millet araplar. Petrol olmasa heralde afrikalılardanda sefil olacaklarmış.
Allahtan internet sektörüne bulaşmadılar. Bu arada bu hale getirenler utansın keşke bi yemeksepeti olsa yabancı sermayeye geçen ama maalesefki iletişimden sermaye sektörüne kadar sattılar