O teknikler artık işe yaramyor diye biliyorum. Gsa, SenukeX, Scrapebox ve menşei blackhat programlar artık miadını doldurdu.
Ha dozunda kullanıp organip içeriği takvimleyip senin yerine yapmasını istersen başka. Ama söylediğiniz şekilde zor gibi.
Yinede hala kullanan varsa onunda cevabına bakın tabi.