Herkese merhaba, iki gündür takipçi satış reklamı çıkmaya çalışıyorum. 1.5 senedir denemiyordum aşırı derece zorlaşmış.
Öncelikle 25'e 100TL kodunu kullanamadım. Sonra onu çözdüm anında şüpheli ödeme olarak hesabı askıya aldı. Şüpheli ödemeyi çözdüm ( öyle sanıyordum ) reklamı onaya almadı. Reklamı onaya aldırdım Etkin dedi ve uygunluğu öğreniliyordu.
Sabah uygunluğu öğreniliyor derken akşam oldu şüpheli ödeme diye yine hesabı askıya aldı.
Fikri olan var mı? hala reklam çıkan insanlar var.

Not : gmail hesabı eski, kredi kartından ilk defa sanal kart oluşturuldu.