Merhaba arkadaşlar HAYIRLI RAMAZANLAR şimdi kafama takılan bir şeyi sizinle paylaşmak istiyorum ve siz olsaydınız ne yapardınız bunu çok merak ediyorum. Değerli Yorumlarınız için şimdiden TEŞEKKÜRLER

Gelelim konumuza; diyelim ki turizm sektörüyle alakalı bir siteniz var atıyorum turkiyeotelleri (nokta) com tamamen kafadan attım... bir yandan dan da 10 yaşınd DA 85 PA 41 değerlerinde bir domaininiz var...

şimdi benim yapmayı düşündüğüm şey şu ki bunu burdaki uzmanların yorumlarına göre yapmayı düşünüyorum... ana sitemin bir yedeğini birebir aynı olacak şekilde kaliteli domaine clonlayıp daha sonra da google indexlemesini bekleyip bir süre sonr domaini ana domaine 301 çekmek ki banaa çok mantıklı geliyor...

Diğer bir seçenek ise blog kurup ana siteye tanıtım yazıları çıkmak... Sizce en mantıklı en yararlı yontem hangisi olur ?

TEŞEKKÜRLER...