Tanıdığım biri Vergi Dairesi Müdürüymüş. Mesaj attım. Döndüğünde sonucu buraya yazarım. Beklemedeyim.
Vergi Daire Müdürü ile iletişime geçtim. Küçük bir bilgi verdi, ayrıntıları araştırıp önümüzdeki günlerde ileteceğini belirtti.
Mesajlaşmamızdan alıntıları bırakıyorum.
Alıntı
+ İnternet üzerinden yazılım geliştirip satarak para kazanan birinin vergi vermesi gerekiyor mu ?
- Evet tabiki vermesi gerekiyor. Ama yazılımlarını yurt içindeki yada yurt dışındaki müşteriye satmasına göre farklı durumları var. Yapılan işin yada yapılacak işin tam mahiyetini ve müşteri kitlesinin kimler olacağını ayrıntılı yazarsan sana önümüzdeki günlerde detaylı bilgi verebilirim.
Siteyi ve detaylı bilgiyi ilettim. Geri dönmesini bekliyorum. Geri döndükten sonra bu şekilde tekrar bilgilendirme yapacağım.