yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayar normalde açılırken bip sesi çıkarıyorsa kasanızda buzzer(hoparlör de diyebilirsniz) vardır. Anakartlar bir sorun olduğu zaman buzzer'dan bip sesleri çıkartarak hata kodu verir. Eğer ramleri çıkardığınızda pc sürekli biplerse kısa kısa o zaman anakarttan kaynaklı bir sorununuz yoktur. BIOS sıfırlamak için de saat piline benzer pili çıkartın(pc kapalı ve güçten kesilmişken) ve açma tuşuna 1dk basılı tutun. Pili geri taktığınızda pcyi güce bağlayın ve açın.
Biip bip bip biiip bip bip diye sürekli ses cıkarıyor hocam ramleein hepsini çıkardım



latiftr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biip bip bip biiip bip bip diye sürekli ses cıkarıyor hocam ramleein hepsini çıkardım
ekran kartını cıkardımtemizledim biosu cıkardım kasaya 1dk tuttum açma tuşuna basılı şimdi takıcam