Tam kırılmaya müsait hocam. 😂 Rahat gibi duruyor fakat arkaya yatmıyor sanırım.
[QUOTE=blackmamba24;1076864908]Hocam xDrive koltuklar suan trendyolda indirimde 1100 Tl bende almayı düşünüyorum bakabilirsiniz.
Onları da inceliyorum. Teşekkürler.
900 TLe koltuk önerecek kadar zengin olmadığımız için R10+ alamayacak mıyız şimdi

Garibanın yüzü gülür mü hiç?
Estağfurullah hocam, zenginlik değil bu aslında bu işi meslek olarak yaptığımız için bizim için en önemlisi koltuk konforu oluyor. Bel ağrısı gibi problemler işte sorun yapıyor çünkü.
Bakıyorum hocam. Teşekkürler.
o modellere bakacağım.