MedyaSMMcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.trendyol.com/xdrive/sanc...xoCHpIQAvD_BwE

AŞIRI RAHAT üstünde uyurum bile
Tam kırılmaya müsait hocam. 😂 Rahat gibi duruyor fakat arkaya yatmıyor sanırım.
[QUOTE=blackmamba24;1076864908]Hocam xDrive koltuklar suan trendyolda indirimde 1100 Tl bende almayı düşünüyorum bakabilirsiniz.

Onları da inceliyorum. Teşekkürler.



EvilBozkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
900 TLe koltuk önerecek kadar zengin olmadığımız için R10+ alamayacak mıyız şimdi Garibanın yüzü gülür mü hiç?
Estağfurullah hocam, zenginlik değil bu aslında bu işi meslek olarak yaptığımız için bizim için en önemlisi koltuk konforu oluyor. Bel ağrısı gibi problemler işte sorun yapıyor çünkü.
AsiLTurK025 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.ikea.com.tr/urun-katalog...-sandalye.aspx bunu bi araştırın isterseniz bende alacağım araştırma aşamasındayım bu modeli baya öneren var
Bakıyorum hocam. Teşekkürler.
Berkayyildirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de xDrive öneririm
o modellere bakacağım.