Sevgili hocalarım hepinizin mübarek ramazan ayı hayırlara vesile olsun elimde bir sosyetik camiadan birinin domaini var zamanında kullandığı sizce bunu kendisine bildirmem de ve satmak istemem de ne gibi bir sakınca olur daha sonraları başım ağırır mı ? kendisi zengin bir hanımefendi sizce bu konuda ne yapmam gerekir ve nasıl yaklaşmalıyım ilk kez deniyeceğim bir olay