MuratEfendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar aciklama yapilmis size hâla ayni seyleri tekrarlamaya devam ediyorsunuz. Habire yok kredi aldiniz yok sunu yaptiniz yok bunu yaptiniz. Yok tesvik aldiniz. Benim 2 tane dükkanım var daha once esnaf sanatkarlardan kredi aldigim icin bu donemde aciklanan 25 binden yararlanamadim. Kisa calisma odenegine basvurdum 3-4 haftaya yakındır hâla hic bir dönüş yoktur. Ve bu sirada kiramizi faturalarimizi vs ödüyoruz. Yani hicbir olay hakkinda fikriniz olmadan sadece duyduklariniz ile salliyorsunuz yok şu var yok bu var diye. Adamlar diyorki 2 dakikasini ayirip bize bildirimde bulunsa biz ona göre sisteme işleriz. Bu kadar basit bir durum.
esnaf sanatkardan kredi alıp 25.000 de alan cok firma yalnız dikkatimi çekti. ortada bankalar işgüzerlık yapabilir iyice koşturun bunun peşini lütfen