1. si hitap şeklinize dikkat edin ! Ben sizin kardeşiniz değilim !
2. Si Konu başlığında soru işareti koyduğunuza göre cevap verme hakkına sahip olduğumu düşünmekteyim. Cevap vermemi istemiyorsanız ya forum yönetimine bildirebilirsiniz veyahutta kibarca benden yorumu kaldırmamı isteyebilirsiniz.
allahalla demenizden sizinle muhattap olunmayacağını anlamış oldum ancak buda size son cevabım olsun.
Sorduğunuz soruyu sizden daha iyi kimse bilemez. Bundan dolayıdır size ne kadar kazandıracağına dair kimse bir bilgi veremiyor. Bilmemiz için sunucu bilgilerini vs bütün bilgileri vermeniz gerekirdi. Ukalaca cevap vermeyi biliyorsunuz ama nasıl mantık çervesinde soru soracağınızı ben size söylüyorum.
İyi forumlar
Anladım hocam kusura bakmayın iyi geceler