mgorgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mantık çerçevesinde olmayan bir emek-sermaye yatırımı olur diye düşünemkteyim. A
Kardeşim 2 Aydır kullanıyorum denemek için az %30 oranında çalışacak şekilde miningi başlattım ve mining Yaptığım yerde ödemeyi yaptı sorum hariç herseye cevapvar ya allahalla https://hizliresim.com/aS42iJ