Barındırma şirketleri hemen arkadaşın üstüne gitmiş. 4 günden bahsediyor, 40 gün değil. Firma ödemesini talep edecek tabi ki ama 4 gün el insaf bunun için hemen otomasyona laf atmayalım bence.

5 ay önce 4-5 gün Hetzner ödeme alamamış sadece bir eposta geldi.
Daha önce Hostgator'a sonra ödeyecem -Yabancı elmana Türk'e değil- dedim 1 ay ötelediler.
2008-09 yıllarıydı sanırım Servage'deki sitelerin ödemesi geçtiği için kapanmadı.
2010 yıllarında Mediatemple ... keza aynı durum.

Beki tam tersi firmalarda vardır. Ödeme almadığı an sistemi kapatan.

... Bunların hepsine düzenli ödeme yaptığım yabancı şirketler. Sadece bir zaman geliyor belki bir hafta bakamıyorsun herhangi bir şeye...