Öncelikle ellerinize sağlık, güzel ama biraz basit olmuş gibi sakın yanlış anlamayın basit derken kötülemek amaçlı söylemiyorum. Müşteriler için sade ve kullanışlı profil kısmına bakiye yükleme kısmına üye olarak girip baktım ama bazı hataları var gibi geldi bana düzeltilmeyecek şeyler değil zaten mesela anasayfaya tıklandığında duyuru kısmı alt alta açılıyor, üye girişi yapmadan üst menüde sadece anasayfa var ve oraya mağaza vb. menüler eklense daha hoş olur ama gerçekten güzel ve sade bir tasarımı var ve bu müşteriyi yormadan kolayla alışveriş yapmasını olanak sağlar üzerinde biraz daha çalışılarak bence daha güzel ve özellikli hale getirebilir bu yorumu yaparken asla kötülemek amaçlı yapmadığımı tekrar belirtmek isterim biraz daha inceleyeceğim hayırlı satışlarınız olsun. ^^