Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bu sektöre yapılan bir kolaylık yok. Her firmanın doğal olarak ödemeleri var ve bir şekilde bu sistemin dönmesi gerekiyor. Vergiler, elektrik, sigorta, hat vb. bunları firma ödeyemezsede erişim kesilince neden erişim kesildi diye sorgulanır. Dolar farkı ortada bunları kimse düşünmüyor , herkes kendi durumunu düşünüyor ama hizmetinde kesilmesin istiyor fakat öyle bir durum olamaz. X firma şunu yapmış, Y firma şunu yapmış demekte mantıksız çünkü bu gün olmayan yarın olmayacak diye bir durum yok.
Firmaya bilgi verilir şu zaman ödeme yapabilirim denir orta yol bulunur.