8 Yıldır Ttnetdc ile çalışırım, geçen ayı ödeyemedim çünkü virüs yüzünden iş durdu, bu ayın faturasınıda kestiler 3 gün sonra onunda ödemesi yapılması gerekiyor, bırakın kapatmayı daha skype yada whatsaptan ne zaman ödeyeceksiniz bile demediler. Bunu "Ne kadar ruzun süre çalıştığınıza değil firma paraya bakar" dediğiniz için yazdım, her firma aynı değil, sadece firmanın kalitesi değil firmayı yöneten kişininde kalitesi önemli.