Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tamamen haksızsınız. Haksız olduğunuz halde aynı şeyleri tekrarlıyorsunuz. İsterlerse yaparlar diye bir durum yok. Hosting firmasına belirtmek zorundasınız. Kimse bebek bakıcılığı yapmak zorunda değil.
Siz kırılmayın, alınmayın diye otomasyon sistemi durdurulacak ve bakkal sistemine geçilecek. İlginç bir öneriymiş.
Madem ödemeniz gecikti firmalar zaten direkt silmiyor, en az 3 gün bekliyor son ödeme tarihinden sonra. Demek ki o süreyi de geçmişsiniz. Bu süre içerisinde de belirtmemişsiniz şu gün ödeme yapacağım diye. Haksızsınız.
Bir de dava konusu olacakmış. Firmayı ne ile suçlayabilirsiniz ki bu durumda?