emin evini zamanında ben de arastırdım. hatta memlekette arkadasım ev bile aldı 6-7 yıl once.
benim girmeme nedenim ise yatırdıgınız paranın eger kurada gec cıkarsa pek bir işe yaramaması.ornegin bugun 200 bir daire. ertesi yıl cok rahat 250 bin oluyor. ertesi yıl 300 bin. eger lokasyon iyiyise tutulan bir yerse bu artıslar cok daha fazla bile olabilir.
emin evinde gec cıkarsa 5 yıl sonunda 200 bin liran olacak. (galiba en gec vade ortasında odeme yapılıyor. yani 2.5 yıl sonra) buna ragmen bile o paranın degeri kalmıyor. memlekttekucuk sehirlerde eminevim daha iyi.cok artıs olumuyor emlakta.likain buuyk sehirlerde aydan aya bile fiyat artısı olabiliyor.