Bilgilendirme için teşekkürler.
Konunun yerini Off-topic olduğunu nitelendirdiğimden, o bölümde de bu konu açılmamış olmasından dolayı bu konuyu açmıştım.

Yetkili moderatörler dilerse konuyu silebilir.
Uyarınız için teşekkürler.