Bir firmayla 5 yıl çalışıyorsam eğer, bir kere geciktirdiğimde taviz tanınmasını beklerim bir müşteri olarak, otomosyan felan geçin bunları isterlerse yaparlar. (Burada firma suçlu)
Bir müşteri olarak ödememi geçiktireceğim zaman firmaya iletmem işimi garantiye almamı sağlıcaktır. Çok önemli bir iş olsa sizin için emin olun işinizi şansa bırakmazsınız acaba firma kapatıcak mı diye beklemem destekden yazardım. (Böyle bakarsak müşteri suçlu)
Her iki tarafında suçu var diyip konuyu kapatalım.