İmkansız denilebilir.
Ama formda yetkililer ile iletişime geçenler varmış. (Efsane olabilir)
Ama yabancı formları da araştırmıştım zamanında kimse iletişime geçemiyor. Düşünün ki 2 milyar kullanıcısı var. Herkes sizin gibi destek istiyor. Adamlar buna haliyle yetişemiyor. sorun varsa buradan sorabilirsin.
hocam bu instagram tr de seminerler konferanslar düzenliyor onlara katılmak istiyorum ancak nereden takip edeceğiz işte bunun için instagramla iletişim kurmak lazım