Bu konuda
@Veridyen; firmasına kat kat teşekkürler, arada oluyor işlerimden dolayı insanlık hali nedeniyle 3,4 gün istemeden geciktiriyorum ama adamlar asla kapatmıyor. sonrasında hemen ödemesini yapiyorum. Memnunum. Firmayı seçerken dikkat etmek gerekir.