Şirketinizi istediğiniz an hemen kapatabilirsiniz, lakin sırf Paytrden ödeme alacağım diye şirket açmak mantıksız olur. Bunun beraberinde ilk şirket açtığınız zaman eğer şirketi hemen 3 ay içerisinde kapatma gibisinden bir planınız varsa devletin sunduğu imkanlardan sadece 3 ay faydalanmış olacaksınız. Daha sonraki yıllarda tekrar şirket açmak istediğiniz de devletin sunduğu imkanlardan faydalanamazsınız. Şuan portakallı jöle olsa da yesek valla he.
sadece 3 ay için değil ortaklarımla görüşmekteyim minimum 3 ay işimiz güzel giderse 3-5-7-10 yıl gibi düsünüyoruz