Şimdi hosting firmalarımız sucu her zaman otomasyon atıyor. Bu sorumluluktan kaçmak demek ben malum o x firmasına müşteride kazandirmisligim olmuştur. Gönül isterdiki sucu otomasyon yıkmak yerine madem böyle bir sorun var devletler kapatılmış 3 ay ödeme alma. Zaten sen bu hizmet parasını bir yıl önce düşük kur ödemişsin. Şimdi yaptığın iş yüksek kur parana para katmak. Şimdi sektörde kimse ağlamasın arkadaşlar. Üstüne teşvik almışsın vergi indirimi hatta kosgep gidip kredi bile almissindir.
Yani 5 yıllık müşterine bu yapılır mı. 35 TL hosting bel bağlayan firma olduna göre ufak firma. Belki müsterih korinna oldu hastanede yatıyor belki ödemeye vakti olmadı olay para ödeyip ödememek değil. Hani siyasi idare dedi ya özel bankalar taşın altına elini koymuyor aynısını hosting firmaları yapmıyor. Ben daha müşteri yollarıyım yollamam. Malûm şahıs ile telefon konuşurduk firmamız şöyle büyük böyle kurumsal ama iş ise geldimi suçlu otomasyon. Anlayan anladida şimdi hosting gurubu var sektörlerine toz konduramıyorlar ama bu sefer olmadı arkadaşlar ticaret böyle yapılmaz patronlarınıza söyleyin. Yok olmaya mahkumsunuz