size tavsiyem windows 7 ya da windows 7 lite kurun(ben lite kullanıyorum) ek olarak sisteminizi hızlandırmak için wise care 365 yüklerseniz ofis için kullanabilirsiniz bilgisayarı
Ekstra yaptığım bir işlem yok zaten hocam. Dediğim gibi makale için resim ayarlıyorum, makale yazıyorum, excelle işlerimi hallediyorum birde tarayıcılarda geziyorum hepsi bu. bunda bile zorlanıyor. anlamadım.