Merhaba arkadaşlar,

Ofisteki arkadaşım şehir dışında başka bir firmaya çalışmaya gidecek pazartesi ve bana bir dizüstü bilgisayar getirdi. Özelliklerini aşağıya bırakıyorum lakin win10 kurulu açtık baktık 1 saatten sonra falan tarayıcılarda bile gezinirken kasmaya başlıyor. Aceba win7-8 kursak duzelır mı? SSD falan takviye etsem artısı ne olur? Yazık günah bilgisayarcılara vermek istemiyorum. Casper nirvana serisi sanırım 4bin tl almış 1-2 sene once..

Yardımcı olabilirseniz iyi olur.