kubi07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu programı hiç kullanmadım.
Komutlarıda sql olarak yazdığımdan bu menüler hakkında bir fikrim yok ama
ben bir keresinde mysqlde database kurarken autocommit denilen şeyi iptal etmişim yanlışlıkla.
4-5 tane tablo kurdum içine onlarca veri girdim.hepside güzel çalışıyordu.
bilgisayarı kapatıp sabah açtığımda hepsi kaybolmuştu.commit edilmediği için.
sizde yanlışlıkla autocommit iptal etmiş olabilir misiniz acaba ?
Programı kurdum ve database olusturdum ekstra ayarları hiç kurcalamadım hocam ama sanırım düzeldi yeniden olusturdum. Önce tablonun içine ısimleri girdim sonra int yaptım tipini ve identity yes yaptım daha sonra primary key yapıp kaydettim ve düzeldi galiba sabah tekrar kontrol edeceğim 😀



maliyassi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
binding varsa yapmıyor olabilir. Scrollu yukarı çekerek bakar mısın? Default value or Binding kısmında ne yazıyor?
mesutsahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabloyu drop edip yeniden oluşturun. önceden yapılmamıştır, şimdi de veri olduğundan yapmıyor.
Hocalarım rahatsız ediyorum kusura bakmayın. Benim bir sorunum var. Güncelleme işlemi yapıyorum. 3 Kullanıcı var 3 nün ayrı özellikleri var. Birini seçiyorum özellikleri geliyor. Onları değiştirip güncelle diyorum fakat 3 ü birden güncelleniyor. Yardımcı olur musunuz ?