Yıllarca müşterisi olduğunuzu belirtiyorsunuz ama whmcs sisteminde ne yazıkki eski müşteriye imtiyaz tanı diye bir özellik yok eğerki bahsettiğiniz firma kafalara oynayan bir firma ise hergün ödemesi gelen yüzlerce binlerce müşterisi oluyor takibini yapmak hiçte kolay değil. Eğer siz mesaj atıp imtiyaz istediyseniz ve imtiyaz tanımadıysa o zaman kırılmanıza ve kızmanıza hak verebilirim. Ek olarak sadece sana değil herkese 1 2 ay erteleme yapabilirlerdi dersenizde oda firmanın insiyatifi şu dönemde belki onlarda zor durumda yatırım yapmış olabilirler. İçeriyi bilmeden dış gözle 35 tl komik gelebilir ama günlük ödeme yapan 1000 müşteriye vurunca günlük 35k ücretten bahsetmiş oluyoruz. Empatili yaklaşalım. Bir yere kadar size hak veriyorum kusuruma bakmayın.