Yıllarca çalıştığım Nekil Hosting vardı, firma yetkilisi Bilal beydi. Şu ana kadar çalıştığım en iyi ve en ilgili Hosting firmasıydı. Çoğu zaman fatura gününü geçirmişimdir, hiç bir zaman kapatma yapmadı. Hatta bir keresinde, Sedat ben 3 yıldır bizimle çalışıyorsunuz, önümüzdeki ay ödeme yapmayın, bizden olsun demişti. Çok iyi bir insandı. Saygılar kendisine.

@PRGRUP;