Hocam bu programı hiç kullanmadım.
Komutlarıda sql olarak yazdığımdan bu menüler hakkında bir fikrim yok ama
ben bir keresinde mysqlde database kurarken autocommit denilen şeyi iptal etmişim yanlışlıkla.
4-5 tane tablo kurdum içine onlarca veri girdim.hepside güzel çalışıyordu.
bilgisayarı kapatıp sabah açtığımda hepsi kaybolmuştu.commit edilmediği için.
sizde yanlışlıkla autocommit iptal etmiş olabilir misiniz acaba ?