Uzun süredir R10 üzerinde "davetiye kodu kimlere veriliyor, bana neden verilmiyor?" diye sorup dururken bir sabah uyandım ve baktım 2 davetiye kodu tanımlanmış.
Hala kullanmadım. Kıyamıyorum kullanmaya. Bir süre daha yerinde kalsın; var olduğunu bilmek güzel.

Şaka bir yana, son zamanlarda şikayet konuları cidden arttı. Benim başımdan geçmedi, ama mağdur arkadaşlar da çoğaldı...
İkamet belgesi bile istenebilir bence. Sağlam tedbir olur.