alicelen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önümüzdeki 4 ay gelecek borca bakıyorum o da sıfır olarak görünüyor. Ertelense bile 0 tl borç olarak gösterse saçma olur bence. Bilemedim şimdi neden 0 yazıyor
Valla bilemedim hocam, garanti bankasının ne yapacağı belli olmaz. Bana göre ömrümce gördüğüm en saçma banka son taksidim kaldı Hayırlısı ile bitireyim yapı krediden şaşmayacam



CoolDad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki hayırsever biri ödemiştir tüm borcunuzu. Benimkiler duruyor öyle.
Keşke bizimkileri de ödeseler