Önümüzdeki 4 ay gelecek borca bakıyorum o da sıfır olarak görünüyor. Ertelense bile 0 tl borç olarak gösterse saçma olur bence. Bilemedim şimdi neden 0 yazıyor
Valla bilemedim hocam, garanti bankasının ne yapacağı belli olmaz.

Bana göre ömrümce gördüğüm en saçma banka

son taksidim kaldı Hayırlısı ile bitireyim yapı krediden şaşmayacam

Belki hayırsever biri ödemiştir tüm borcunuzu.

Benimkiler duruyor öyle.
Keşke bizimkileri de ödeseler