SABYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etiket için teşekkürler Webx , 5 pakette benden olsun.Bu dönemde parti,belediye vs farketmeksizin tüm dostlarımıza yardımcı olmaktan çekinmeyiniz.

Bende müsadenle dostlarımı davet ediyorum.
@Graciar; @Stein; @HardLaz; @JimmyBey; @katran; @Oguz11; @WebEksen; @fatii; @fatihercan28;
Davetin için teşekkür ederim, 3 pakette ben bağışlıyorum.