s3ckin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@mtrkmn61;
Bende cektim 2 gunmn once vezneden nakit aldim. Pazartesi erkenden gidip alin paranizi. Bende gidicem internet bankaciligi sifresi alicam.
Resmi tatil olduğu için gitmedim. Salı günü attım imzaları ama çarşamba gelmez diiğer günler zaten resmi tatil dedi pazartesi gel dedi amasorgulayayım deıdm yınede