mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"12 ay içinde araba veya eviniz çıkmaz ise sistemden ayrılabilir çalışma bedeli hariç tüm paranızı geri alabilirsiniz."

12 ay ben bu şirkete para ödüyorum, ev/araba o sürede çıkmıyor. Şirket bana bir hak lütfediyor ve kendi paramı bana çalışma bedeli de keserek geri veriyor. Doğru mu anlıyorum?

12 ay boyunca param enflasyon karşısında eriyor, üstüne bir de şirket benden çalışma bedeli adı altında para da alıyor, kalanı bana veriyor? Bu süreçte şirkete tamamen güvenmekle yükümlü olan da benim, çünkü bu süreçte para veren tamamen benim! Valla böyle şirketim olsun, bi milyon da borcum olsun. Ne güzel şirketmiş bu. 🤗
Evet. Çıkmaz ise ayrılabiliyorsunuz. Çalışma bedeli onlarda kalıyor siz geri kalan paranızı alabiliyorsunuz.

Vala bana kredi çıkmıyor, para biriktirme huyum da yok anca borca girerek bir şeyler sahip olabiliyoruz. Yoksa ne işim olur A Evim le B Evim le