Eminevim'i bilmem ama ben BirEvim'i bayağı bir araştırdım. Hatta BirEvim'in bir alt markası olan BirArabam'a gireceğim aylık 800-1000 arası araç teslimatı yapıyorlar söylediklerine ve paylaşılanlara göre. Faiz yok diyorlar ama Çalışma bedeli olarak alıyorlar sizden o parayı bankadan kredi çekmek mi bu sisteme girmek mi derseniz ben bu sistemi tercih ederim. İster peşinatlı isterseniz peşinatsız katılabiliyorsunuz. Bu sistem ile araba alan 3 arkadaşım bulunmakta. Hatta bir arkadaşım borcunu bitirdi tekrardan girdi bu sisteme.

Bu sistemde sizi (BirEvim ve BirArabam'dan bahsediyorum) bir gruba dahil ediyorlar atıyorum 50 Bin TL'lik gruba dahil oldunuz. Grupların sayısı değişiyor 30 kişilikde var 50 kişilikde, her ay zaten bir araba parası birikiyor. önceden yapılmış olan kura sistemi ile kim hangi ay arabasını alacak belli oluyor. Gruplarda aylık 400 TL taksit ödeyende var, Aylık 5 Bin TL ödeyende var. Birevim'in youtube kanalında kura çekiliş vs. her ay yayınlamaktalar ve blog sitelerinde paylaşıyorlar. Zaten sizi bilgilendiriyorlar arabanızı yada evinizi şu ay alacaksınız diye ve 12 ay içinde araba veya eviniz çıkmaz ise sistemden ayrılabilir çalışma bedeli hariç tüm paranızı geri alabilirsiniz.

Bana 2018 yılında 30 Bin TL'lik araba paketi için toplamda 32.640 TL çıkardılar. (2640 TL çalışma bedeli bir nevi faiz diyin artık)

2020 Mart ayında 52500 TL'lik araba paketi için 57.330 TL fiyat çıkardılar. (4830 TL'si çalışma bedeli oluyor)

Tabi bu çalışma bedeli sizin aylık yapacağınız ödeme miktarı ve hedefinizde ki miktara göre değişiyor. Ev veya araba buda değiştiriyor çalışma bedelinin miktarını.

Tabikide daha iyi bilgileri Birevim çalışanları verecektir. Türkiye'de 91 tane şubesi bulunan bir firma ofislerine gidip daha detaylı konuşabilirsiniz. Elazığspor'unda sponsoruydu galiba BirEvim.

Birevim, Fuzulevim, Eminevim, Hedefevim ve daha birçok marka var katılabileceğiniz.

Bana kredi çıkmadığı için ve para biriktirerek daha uzun sürede alacağım için arabamı bu sisteme girmeyi tercih ettim. Korona ülkemizden giderse gireceğim inşallah bu sisteme.