Herkese hayırlı sahurlar arkadaşlar. Annem 8 gündür hastanede korona tedavisi görüyor biz ramazan başlayana kadar eve geleceğini umuyorduk ama hala bekliyoruz. Babamla konuşamıyorum moreli bozulmasın diye içimi dökemiyorum bir türlü bu kadar zor geçecek bir sahur yaşamazdım allahın izniyle en kısa sürede gelecek eve bizde derin bir nefes çekicez. Allah şu mübarek ayda tüm hastalarımıza şifa versin.
Aynılarını ablam için bizde yaşadık hocam şimdi çok şükür taburcu oldu ama abartılan şekilde korkulacak bir hastalık değil Allah'ın izniyle tedavisi tamamlanıp sapasağlam bir şekilde taburcu olur anneniz.