bu sistemlere tek ısınamayan benmiyim. bence kimsenin özellikle bu zamanda girmemesi gerekiyor bu tarz sistemlere. dünyanın bu şekilde krizde olduğu bi zamanda bu tarz sistemlerin güvenilirliği bence çok az. çok güvenilir diyen arkadaşlarda var tabi ama çok yakın zamanda çiftlikbank 5 - 6 ay televizyonlarda bangır bangır reklam verip milletin sisteme girmesini sağladı, sonra göz göre göre paralar yurtdışına kaçırılıp sahibide ülkeden ayrıldı. yinede herkes kendi bacağından asılır girmek isteyen girer tabi.