Tebrik ederim. umarım çok daha iyi yerlere gelirsiniz
idrisselvi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konuda çalışmalarımız devam ediyor. Tüm WISECP kullanıcılarının daha fazla modül, eklenti ve temalara ulaşabilmesi için çalışıyoruz. Sağolsun Fransız, Yunan, İspanyol bazı geliştiriciler de WISECP ile çok yakından ilgililer