20. ayda ev çıksa 20 ay ev kirası ödemiş olacağım ve borcum bitene kadar evim ipotekli olacak sanırım. Güven vermiyor.

Şabanın bir filmi geldi aklıma reklam yıldızı olduğunda reklam için ev verdiler. İstediğini yapmayınca evden çıkardılar. üstüne hani tapun nerede bu ev senin değil ki dediler