Bu tarz firmaların güvenilir olduğunu sanmıyorum (ŞAHSIMCA). Hem sana toplu para veriyor hemde faizsiz
Eee bu adamların kazancı nerde babasının hayrına mı yapıyorlar bu işi
Firmayı bugün kapatsalar sizin hani o "imzala geç ne olcak" (genelleme) dediğiniz evrakları koyuyorlar önünüze ilerde bir hak talep etmeye kalktığınızda o kağıdı okudunuz varsayıp imzaladınız ve kabul ettiğinizi söylüyorlar.
Bana kalırsa çok güvenli bir yer değil fakat banka ile uğraşmaktansa orayla uğraşmanızı tavsiye ederim.